Na startu čtvrté soutěže turnaje Škoda Motorsport 120 let Trophy se sešlo 105 vozů Škoda Fabia WRC, do cíle se jich ovšem dostalo jen 54. Už jen to napovídá, jak náročná soutěž byla.
Nejlépe se vedlo Jánu Kundlákovi, ale ani pro něj to nebyla zrovna procházka růžovým sadem Hned na první vložce zajel nejrychlejší čas a potvrdil si tak správně nastavený vůz. Jenže už ve 2. RZ přišla větší chyba, po níž došlo k poškození vozu. Od té doby s tratěmi spíše bojoval, než aby si je užíval. Stále vytvářel větší či menší krizovky a jeho vůz byl otlučený jak píšťala. I přesto ho dokázal protáhnout všemi nástrahami nejrychleji a s časem 1h 4m 11s zvítězil. V turnaji se mu to povedlo již podruhé a je zase o krok blíže účasti v živém finále.
Druhou pozici pro sebe urval s časem 1h 5m 7s Luděk Lušovský. Ten po 17. místě v Německu zvolil opatrný přístup a jel hlavně na jistotu. Všech 12 RZ projel s jednou jedinou chybou. Zlehka probrzdil odbočení a musel couvat. Zbytek soutěže už odjel bez chyb na rozdíl od mnoha jiných. Na závěr přišla ještě powerstage, kterou se mu podařilo vyhrát. Na této erzetě si nastavoval v tréninku svoje auto, proto znal každý milimetr tratě a mohl jet naplno. S druhým místem v cíli byl nadmíru spokojen, ačkoli to nebyl jeho hlavní cíl. Tím je účast ve finále a touto soutěží se jí o notný krok přiblížil. Třetí Fabie v cíli patřila Milanu Wolfovi, který 12 RZ projel v čase 1h 5m 14s – čili pouhých 7s za Lušovským. Wolf vystartoval do první části na středně tvrdých pneumatikách, aby se vyhnul velkému opotřebení v pozdějších erzetách. A to se vyplatilo. Po 6 zkouškách byl na druhém místě a mohl si tak dovolit trochu zvolnit tempo. V poslední zkoušce byl v jedné zatáčce trošku delší a zadkem auta zachytil strom, který ho poslal do křoví. Než se vyhrabal zpět na trať, ztratil 10 sekund a tím i druhé místo v cíli. Ve finále měl štěstí, že poškozenou Fabii dovezl do blízkého cíle.
Čtvrtá pozice patří Petru Bugyíkovi, který se vrátil do TOP 8 po nepříliš úspěšném Německu. Hned na první erzetě se blýsknul druhým časem a zdálo se, že mu vše sedí. Až do osmé erzety tomu tak opravdu bylo a Petr okupoval pódiové umístění. Pak přišla chyba a propad na šestou pozici. Nenechal se však zastrašit, znovu zatáhl a cíl protnul v čase 1h 5m 22s. Je vidět, jak vyrovnané tempo se jede na špici, neboť i drobná chyba může mít fatální důsledky pro celkové pořadí. Na pátém místě doklouzal do cíle David Dorňák. Ten si jel stále svoje tempo, nenechal se rozhodit časy soupeřů ani drobnými chybami a celou soutěž zvládl bez větších problémů. Jde mu také hlavně o účast ve finále, a tak volí spíše opatrný přístup, než aby se hnal za vítězstvím v jednotlivých soutěžích. Ve finále může ale leckoho překvapit.
Šestý vůz v pořadí řídí další účastník předchozího finále Jan Karabina. Tomu se povedlo projet všechny erzety v čase 1h 6m 10s. Až do třetí zkoušky byl v první pětce, pak ovšem přišla chyba a propad na deváté místo. Pak zatáhl a zkoušku po zkloušce stoupal pořadím až na konečné šesté místo.
Sedmou pozici obsadil Martin Krejča, známý i účastí v okruhové Virtual GP. Ten byl až doposud spíše smolařem turnaje, protože obě předchozí soutěže dokončil na deváté příčce. Tentokrát však pořádně natrénoval a bylo to znát. Dokázal správně překalibrovat mozek z okruhů na rally a v cíli tak mohl slavit. Uvidíme, jak se mu povede v poslední soutěži… Finálovou osmičku tentokrát uzavřel Jan Navratil ze Slovenska. Tomu se nepovedl start soutěže a po první erzetě figuroval až na 31. místě. Měl tak před sebou hodně těžký úkol. Toho se zhostil se ctí a po dalších 10 rychlostních zkouškách se probojoval až na 8. pozici, kde setrval až do cíle. Na pořadu je poslední soutěž základní části turnaje a výsledková tabulka se pomalu plní. Na ty nejúspěšnější, kteří postoupí do živého finále, si však ještě musíme počkat.